fredag 8. april 2011

Kannibalisme blant hunder - for 10 år siden.

Vi kan lese i VG idag at Pølse-Hanssens valp ble spist opp av en kannibalistist AP-kjøter.

"- Dette er ti år siden, og det er en sak jeg er ferdig med for lenge siden. Hvis ikke VG har noen annet å skrive om enn en hund som ble drept for ti år siden... Herregud. Lykke til med det, altså, sier Bernt Hågensen til VG Nett og legger til:

- Jeg har hørt Bjarne Håkon fortelle denne historien før. Den historien han og familien kanskje har behov for å fortelle er ikke helt den vi har opplevd. Jeg har ikke noe behov for å rippe opp i dette noe lenger. Jeg vet bare at den historien Bjarne Håkon forteller er halve historien."

Her ser vi akkuratt det samme som jeg tenkte. Dette er en 10 år gammel sak. Hvorfor skal VG skrive om dette? Verden går videre!

Ingen kommentarer: