fredag 8. april 2011

Myter om snus!

"Snus inneholder små glassbiter.."
Feil: I snus finnes det små saltkrystaller, disse ligner på glassbiter. Saltkrystallene risper ikke opp slimhinnen, men irriterer den. Saltet gjør også at blodtrykket øker. Du har sikkert hørt at for mye salt ikke er bra for kroppen.

"Snus er ufarlig i motsetning til røyken"
Feil: Snus er mindre skadelig enn røyk, men alikevel 1000 ganger mer skadelig enn vanlige husholdningsvarer som ost eller yoghurt. Både snus og sigaretter inneholder betydelige mengder nikotin og andre farlige, kjemiske stoffer.

"I våre dager får man jo kreft av alt mulig.."
Feil: Nei, man får ikke det! De viktigste årsakene til kreft er tobakksbruk, feil kosthold, soling og overdrevent alkoholforbruk.

"Snus lages av restene av sigaretter og sigarer"
Feil: snus lages av en helt annen type tobakk

Relatert artikkel:
VG

3 kommentarer:

Anonym sa...

myter og ingen fakta ja.

Karen-Anne sa...

MEN snusen er friskmeldt for kreft da! Det kunne du jo satt under riktig :P

Anonym sa...

Jeg er 15 år gammel. Jeg ble født med HIV, min mor gikk bort på grunn av HIV-infeksjonen, og jeg angrer på hvorfor jeg aldri møtte Dr. Itua. Han kunne ha kurert mamma for meg, fordi det var enlig mor for moren min at jeg kom over Dr. itua-helende ord. online om hvordan han kurere forskjellige sykdommer i forskjellige raser sykdommer som HIV / Aids Herpes, Parkison, Astma, Autisme, Copd, Epilepsi, helvetesild, forkjølelsessår, infertilitet, kronisk fatiguesyndrom, fibromyalgi, kjærlighetsspell, prostatakreft, lungekreft, glaukom ., psoriasis, levercirrose, grå stær, makuladegenerasjon, Chrons sykdom, smittsom mononukleose., hjerte- og karsykdommer, lungesykdom. forstørret prostata, osteoporose. alzheimers sykdom, psoriasis, bipolar lidelse, demens., tach sykdom, brystkreft, blodkreft , Kolo-rektal kreft, kjærlighetsformulering, kronisk diaré, atxi, leddgikt, amyotrofisk lateral skoliose, fibromyalgi, fluorokinolon toksisitet syndrom fibrodysplasi Ossificans Progres Sclerosis, svak ereksjon, brystforstørrelse, Helse les, stivkrampe, kikhoste, tuberkulose, polio og difteri) Diabetes Hepatitt til og med kreft. Jeg var så spent, men skremt samtidig fordi jeg ikke har kommet over slike ting på nettet, så kontaktet jeg Dr Itua på Mail drituaherbalcenter@gmail.com/ . Jeg chatter også med ham på appen +2348149277967. Han forteller meg hvordan det fungerer, så sier jeg ham at jeg vil fortsette. Jeg betalte ham så raskt. Postkontoret i Colorado at jeg mottar urtemedisinen min innen 4/5 arbeidsdager. og her lever jeg sunt igjen, kan forestille meg hvordan gud bruker menn til å manifestere verkene sine. Jeg skriver i alle artikler på nettet for å spre gudsarbeidet til Dr. Itua urtemedisin, Han er en stor mann.