fredag 31. oktober 2008

Amerikanerene leder

Leser dagens mest tullete nyhetsoppslag i Dagbladet.
Vi skylder 12 000kr hver mener Kirkens nødhjelp.

Jeg mener heller at Kirkens nødhjelp skylder meg 5 minutter av mitt liv og alle pengene jeg har gitt i innsamlingene deres, iallefall etter dette utsagnet.

Vi nordmenn slipper ut halvparten så mye co2 som amerikanerene! Hvordan i huleste fikk de så stor ledelse? Nei, vi må begynne å kjøre mer og spise mer kjøtt slik at vi får mer kyr! Amerikanerene ler av oss i vår stusselige bunad som knapt skader noen.

Jeg går inn får å lage den store forurensingsdagen den 10 November. Da skal ingen ta buss eller spise grønnsaker. Oppmøte; Mcdonalds, maten spanderes av meg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er jo klart vi må spise mer kjøtt, og det så fort som over hodet mulig, for kyrene promper mye, og det er ENORMT forurensende.

så spis kjøtt med glede, kyrene forurenser mye mens de lever.

Runar sa...

Ja, men hvis vi ikke spiser kyr så hadde det ikke vært så mange kyr.

Til mer kjøtt vi spiser jo mer kyr finnes det.