fredag 31. oktober 2008

Seiern på forskudd

Obama ser ut til å ta seiern på forskudd. Hva er det egentlig med mediene i Norge som kun fokuserer på Obama? Jeg føler jeg aldri hører noe bra om McCain noen steder.

Hørte senest idag på radioen der de sa at McCain var en massemorder. Personlig holder jeg en knapp på Obama da jeg syns det er på tide med en forandring fra Bush sitt regime. Men burde ikke McCain få litt kreditt?

For folk i Norge ser det ut til at Obama har allerede vunnet, men det er faktisk jevnere en hva man tror.

Republikanerene sitt siste trekker å spre frykt for hvordan det blir under Obamas styre. Der de advarer mot sosialisme. Jaja, da har de ikke vært i Norge!

1 kommentar:

psykologen sa...

Du syns det er rart at du ikke hører noe bra om Mccain? Kanskje fordi det ikke ER noe bra med McCain?

Vennligst nevn ETT ENESTE punkt der Mccain er bedre enn Obama på.


Det eneste republikanere har er prinsippene sine. "Vi er 'pro-life'. Abort er forferdelig, og blabla"

Likevel syns de at dødsstraff er helt greit..........

JEG BLIR KVALM